Viherpesuopas : miten merkitys muuttuu markkinoinniksi - Isokangas, Antti

Viherpesuopas : miten merkitys muuttuu markkinoinniksi - Isokangas, Antti - Elämäkerrat ja muistelmat - 10105305597 - 0
Viherpesuopas : miten merkitys muuttuu markkinoinniksi - Isokangas, Antti - Elämäkerrat ja muistelmat - 10105305597 - 1
Viherpesuopas : miten merkitys muuttuu markkinoinniksi - Isokangas, Antti - Elämäkerrat ja muistelmat - 10105305597 - 0
  • Kirjan kieli: Suomi
  • Tuote on myyty

"Viherpesuopas: miten merkitys muuttuu markkinoinniksi" on Antti Isokankaan, Jani Niipolan ja Riku Vassisen kirjoittama opas, joka pureutuu siihen, miten yritykset jalostavat merkityksiä markkinointiin. Kirja käsittelee muun muassa, miten brändit rakentavat vastuullisuuskuviaan ja miten viherpesu toimii vastakohtana aidolle vastuullisuudelle. Teoksen kuvituksesta vastaa Rami Niemi ja se tarjoaa 311 kuvitettua sivua syvällistä tietoa yritysmaailman kestävästä kehityksestä ja brändiviestinnästä.

Tekijät/käsikirjoittajat: Antti Isokangas, Jani Niipola, Riku Vassinen ; kuvitukset Rami Niemi
Kustantaja: Nemo
Ulkoasu: 311 sivua : kuvitettu ; 22 cm
Julkaistu: 2022
ISBN: 9789511422501
Pehmeäkantinen

6.1