The engaged customer : the new rules of Internet direct marketing - Hans Peter Brondmo

The engaged customer : the new rules of Internet direct marketing - Hans Peter Brondmo - Tietokirjat ja oppaat - 10105388660 - 0
The engaged customer : the new rules of Internet direct marketing - Hans Peter Brondmo - Tietokirjat ja oppaat - 10105388660 - 1
Uutuus
The engaged customer : the new rules of Internet direct marketing - Hans Peter Brondmo - Tietokirjat ja oppaat - 10105388660 - 0
6,00 €
  • Kirjan kieli: Englanti
kpl

Hans Peter Brondmon kirja "The Engaged Customer: The New Rules of Internet Direct Marketing" esittelee uusia sääntöjä internet-perustaiselle suoramarkkinoinnille. Kirja keskittyy asiakassuhteiden rakentamiseen ja tehokkaaseen markkinointiin sähköpostin ja verkkokaupan avulla. Se tarjoaa käytännönläheisiä neuvoja yrityksille, jotka haluavat parantaa asiakaskokemusta ja lisätä myyntiä digitaalisissa kanavissa.

Tekijät/käsikirjoittajat: Hans Peter Brondmo
Kustantaja: HarperBusiness
Ulkoasu: 257 sivua
Julkaistu: 2000
ISBN: 9780066620787
Kovakantinen
Kansipaperi

Nouto myymälästä
Nouto myymälästä
0,00 €
Kierrätyskeskus kotiinkuljetus pääkaupunkiseudulla
Kierrätyskeskus kotiinkuljetus pääkaupunkiseudulla
35,00 €
Nouto Matkahuollosta tai Matkahuollon Pakettipisteistä
Nouto Matkahuollosta tai Matkahuollon Pakettipisteistä
5,90 €
Matkahuollon toimitus kotiovellesi
Matkahuollon toimitus kotiovellesi
12,90 €
Postin kotiinkuljetus
Postin kotiinkuljetus
12,90 €
Nouto Postista
Nouto Postista
5,90 €
Nouto Postin automaatista
Nouto Postin automaatista
5,90 €
4,4000000000000004