Jaa tuote
The engaged customer : the new rules of Internet direct marketing - Hans Peter Brondmo


Uutuus


6,00 €
- Kirjan kieli: Englanti
- Heti tilattavissa verkkokaupan varastosta 1 kpl
- Toimituskulut alkaen 5,90 €Nouto myymälästä0,00 €
kpl
Hans Peter Brondmon kirja "The Engaged Customer: The New Rules of Internet Direct Marketing" esittelee uusia sääntöjä internet-perustaiselle suoramarkkinoinnille. Kirja keskittyy asiakassuhteiden rakentamiseen ja tehokkaaseen markkinointiin sähköpostin ja verkkokaupan avulla. Se tarjoaa käytännönläheisiä neuvoja yrityksille, jotka haluavat parantaa asiakaskokemusta ja lisätä myyntiä digitaalisissa kanavissa.
Tekijät/käsikirjoittajat: Hans Peter Brondmo
Kustantaja: HarperBusiness
Ulkoasu: 257 sivua
Julkaistu: 2000
ISBN: 9780066620787
Kovakantinen
Kansipaperi

Nouto myymälästä
0,00 €

Kierrätyskeskus kotiinkuljetus pääkaupunkiseudulla
35,00 €

Nouto Matkahuollosta tai Matkahuollon Pakettipisteistä
5,90 €

Matkahuollon toimitus kotiovellesi
12,90 €

Postin kotiinkuljetus
12,90 €

Nouto Postista
5,90 €

Nouto Postin automaatista
5,90 €
4,4000000000000004